• Suurin valaisinliike
  • Ilmainen toimitus >79 €
  • Nopeat toimitusajat
kotisivu / Ostoehdot

OSTOEHDOT JA TOIMITUSTIEDOT

Tilausvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Siitä löydät tietoa tilauksestasi. Tarkista aina vahvistuksesi ja ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, jos jokin tuntuu epäselvältä.

Jos haluat muuttaa tilausta jälkikäteen, lähetä kysymyksesi asiakaspalveluun niin ja katsotaan, voimmeko auttaa sinua!

TOIMITUS

Lysman toimittaa tällä hetkellä Ruotsiin, Norjaan ja Suomeen. Suomeen tilaukset toimittaa Posti.

TOIMITUS YKSITYISASIAKKAILLE
Lysman tarjoaa ilmaisen toimituksen kaikille yksityisasiakkaille Suomeen tilauksen arvon ollessa yli 79 €.  Ilmainen toimitus ei koske tilauksia, jotka sisältävät loisteputkia, tilaa vievää tavaraa tai Postin yrityspaketteja. Muista tilauksista veloitamme 6,90 € paitsi jos tilauksessa on loisteputkia tai muuta tilaa vievää tavaraa, koska ne vaativat erikoispakkauksia ja toimitamme ne kotiinkuljetuksella (Posti Kotipaketti 9,90 €) tai yrityspakettina (Posti Parcel 9,90 €).

Kun tilaat yksityishenkilönä, niin tilauksesi toimittaa Posti (6,90 €) tai Postin erikoislähetystä (9,90 €) ostaessasi loisteputkia tai muuta kookasta tavaraa. Kaikki lähetykset noutopisteisiin lähetetään paketteina ja saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä.  Tällä toimitustavalla saat tilauksesi normaalisti 1-5 arkipäivän kuluessa. Voit seurata pakettiasi lähetysnumerollasi tai pakettinumerollasi. Saat sen sähköpostitise samalla, kun saat tiedon, että tilauksesi on lähetetty. Voit sitten seurata paketin kulkua sähköpostiviestin linkin kautta tai osoitteessa www.posti.fi. (Seuraa pakkausta täyttämällä lähetysnumero).

HUOM! Tilatessasi tuotteen olet asiakkaana vastuussa siitä, että olet ilmoittanut oikeat toimitustiedot ja että voit todistaa henkilöllisyytesi noutaessasi paketin. Kun olemme lähettäneet paketin, meillä ei ole mahdollisuutta muuttaa paketin toimitusosoitetta tai  vastaanottajan nimeä. Koska saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestillä, on tärkeää, että syötät matkapuhelinnumeron, joka voi vastaanottaa tekstiviestejä.

Kun olet saanut toimituksen, suosittelemme, että tarkistat tavarat niin, että kaikki on täysin kunnossa eikä mitään puutu. Jos jotain on rikki tai puuttuu - ota meihin välittömästi yhteyttä »Lähetä viesti asiakaspalveluun

Emme osatoimita tuotteita yksityishenkilöille tai yrityksille, vaan lähetämme koko lähetyksen, kun kaikki tuotteet ovat varastossa, ellei muuta erikseen sovita.

TOIMITUS YRITYSASIAKKAILLE
Posti Yrityspaketti  (toimitus ennen klo 17) suora toimitus ovelta ovelle. 9,90 € ei sis. alv. Yrityspaketeista ei tule saapumisilmoitusta, joten jonkun on oltava paikanpäällä vastaanottamassa toimitusta.

Yritysten ja organisaatioiden tilaukset toimitetaan suoraan ovelle antaessasi katuosoitteen sekä mahdollisen ovikoodin.  Yrityksen nimen on oltava selvästi näkyvillä osoitteessa, jotta Posti voi toimittaa tilauksen.

LUNASTAMATTOMAT TOIMITUKSET
Jos meille palautetaan paketteja, joita ei ole lunastettu postista, pidätämme oikeuden veloittaa kaikki palautuksesta aiheutuneet kustannukset. Nämä kulut voivat tänä päivänä olla jopa 30 €. Maksu vastaa toimitus-, palautus- ja käsittelykuluja. Maksu on suoritettava 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Maksuviivästysten yhteydessä maksetaan muistutusmaksu sekä myöhästymiskorko ja mahdolliset perintäkulut. Jos muutat mielesi sen jälkeen, kun paketti on lähetetty meiltä, sinun on nostettava paketti toimituspisteestäsi ja lähetettävä se takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröidään automaattisesti lunastamattomaksi ja kulut veloitetaan sen mukaisesti.

TOIMITUSAIKA

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 1-5 arkipäivää. Käsittelemme tilaukset heti ja ennen kello 12 (arkisin) tehdyt tilaukset lähetetään yleensä samana päivänä, jos kaikki tuotteet ovat varastossa. Tuotteiden, jotka on tilattava toimittajalta, toimitus voi kestää kauemmin - ota meihin yhteyttä, jos haluat tietää varastotilanteen tai toimituspäivän. Joillakin tuotteilla on eri toimitusaika - tämä ilmoitetaan siinä tapauksessa tuotesivulla. Jos toimitus viivästyy, sinulla on oikeus peruuttaa osto. Pidätämme oikeuden tuotteen loppuunmyyntiin.

TOIMITUKSEN VIIVÄSTYMINEN
Vaikka tekisimme kaikkemme toimittaaksemme luvatussa ajassa, se ei aina onnistu. Jos toimitus viivästyy luvatusta ajasta, ota meihin välittömästi yhteyttä, jotta voimme tutkia, miksi toimitus viivästyy. Jos haluat poistaa viivästyneen tuotteen tilauksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

KULJETUSVAURIOT

Ilmoita kuljetusvahingoista mahdollisimman pian ja viipymättä: »Lähetä viesti asiakaspalveluun. Ilmoitus kuljetusvahingoista on tehtävä 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Jos näet tai kuulet jo vastaanottamisen yhteydessä, että pakkauksessa on jotain rikki, suosittelemme, että avaat paketin heti noutopisteessä henkilökunnan kanssa, jotta reklamaatio voidaan tehdä paikan päällä.

MAKSUEHDOT

Tilaamalla tavaroita Lysmanilta hyväksyt yleiset ehdot. Sopimus laaditaan samaan aikaan, kun tilauksesi hyväksytään. Lain mukaan sinun on oltava yli 18-vuotias tehdäksesi tilauksen Lysmanilta.
Tarjoamme seuraavat maksutavat: SVEA:n ja Klarnan lasku, pankkisiirto ja kortti.
Maksukorteista hyväksymme Visan ja MasterCardin.  (Valitettavasti emme voi vastaanottaa Visa Electron -kortteja).

Jos tilaat yksityishenkilönä, saat laskun sähköpostitse. Yritykset saavat laskunsa postitse (erilliseen laskuosoitteeseen, jos se on määritetty tilausten yhteydessä). Lasku on linkitetty tilauksen yhteydessä käytettyyn henkilö- tai yritystunnukseen.

Tilauksen vähimmäisarvo tilausta kohden on 15 €.

Kaikki sivut, joilla asiakkaana annat henkilökohtaisia tietoja ostaessasi, ovat niin sanottuja suojattuja sivuja (salattu siirto). Korttimaksu suoritetaan suojatun yhteyden kautta Rapid SSL:n (www.rapidssl.com) myöntämillä SSL-varmenteilla.

Jos näet, että osoiterivi alkaa https://, tiedät olevasi suojatulla sivulla. 

ALENNUS/TARJOUKSET

ALENNUS on voimassa niin kauan kuin varastoa riittää. Tarjoukset, joilla ei ole selkeää päättymispäivää, ovat voimassa niin kauan kuin varastoa riittää. Pidätämme oikeuden tuotteiden loppumiseen, varastointiin toimittajiemme luona sekä mahdollisiin hintavirheisiin.

HINNAT

Kaikki Lysmanin hinnat on annettu euroina ja voit valita näkyvätkö hinnat sisältäen alv:n vai ilman alv: a.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Tavoitteenamme on, että olet tyytyväinen meiltä ostamiisi tuotteisiin. Sekä yksityisasiakkaana että yritysasiakkaana sinulla on 14 päivän oikeus perua kauppa alkaen tilauksen vastaanottamisesta. Edellyttäen, että et ole käyttänyt tuotteita, ja että se palautetaan vahingoittumattomana alkuperäispakkauksessaan. Kaupan perumiseksi meille on ilmoitettava 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, että haluat palauttaa tuotteen tai koko tilauksen. Palautuksesta aiheutuneet kulut maksaa asiakas, ellei toisin erikseen sovita. Tallenna palautuskuittisi - muista, että olet vastuussa palautuslähetyksestä!

Jotta voimme käsitellä tapauksesi nopeammin, pyydämme sinua antamaan meille seuraavat tiedot ottaessasi meihin yhteyttä koskien palautusta: 

  • Tilausnumero
  • Palautettavien tuotteiden tuotenumero
  • Palautuksen syy

Tuotteen tulee olla hyvin pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa (myös sisempi pakkaus) yhdessä mahdollisten lisävarusteiden kanssa. Väärin pakatuista tuotteista johtuvat kuljetusvauriot veloitetaan asiakkaalta.

Kerrothan syyn tuotteen palauttamiseen, sillä se nopeuttaa palautuksesi käsittelyä. Voit kirjoittaa sen lähetteeseen tai tavalliselle A4-paperille. Huomaathan, että paketin noutamatta jättämistä tai paketin vastaanottamisesta kieltäytymistä ei lasketa palautusoikeuden käyttämiseksi.

Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen, sinun on tehtävä uusi tilaus itse verkkokauppamme kautta. Uusi tilauksesi käsitellään erillään palautuksestasi.

REKLAMAATIO

Jos tuote on virheellinen, viallinen tai lähetetty väärin, ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa, niin autamme sinua jatkotoimenpiteiden kanssa. »Lähetä viesti asiakaspalveluun Emme valitettavasti voi käsitellä virheellisiä toimituksia, jotka havaitaan myöhemmin kuin 14 päivää toimituksen jälkeen. Tästä syystä suosittelemme, että tarkistat tuotteesi aina heti ne saatuasi ja otat meihin heti yhteyttä jos tilauksessa on virheitä.
Yksityishenkilönä sinulla on 1 vuoden takuu ja oikeus reklamoida tuotteet yhteensä 3 vuoden ajan toimituksen vastaanottamisesta. Reklamaatio on kuitenkin tehtävä kohtuullisessa ajassa ja viimeistään 2 kuukauden kuluttua virheen havaitsemisesta. Takuu ja reklamaatio kattavat ainoastaan alkuperäiset viat, jotka olivat tuotteessa jo toimitushetkellä. Takuu ei kata vikoja, jotka ovat itseaiheutettuja poiketen tuotteen normaalista käytöstä.

VARAUKSET

Pidätämme oikeuden kirjoitus- ja kuvavirheisiin verkkosivustolla, tuotteiden loppuunmyyntiin sekä tuotteiden valikoimasta poistamiseen. Tämä sisältää muun muassa virheelliset hinnat, tuotekuvauksen virheet ja virheellisen varastotilanteen. Lysman pidättää oikeuden muuttaa, korjata tai päivittää sivuston tietoja milloin tahansa. www.kkv.fi
Jos sinulla on kysyttävää ostoehdoistamme, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä » Lähetä viesti asiakaspalveluun

SÄHKÖPOSTIOSOITTEET/PUHELINNUMEROT
Tarvitsemme nämä tiedot, jotta voit saada tilausvahvistuksen sähköpostitse sekä saapumisilmoituksen tekstiviestitse. Lisäksi saat Lysmanilta uutiskirjeitä sähköpostitse. Voit halutessasi poistaa itsesi postituslistaltamme joko Omilla sivuilla tehtyäsi ensimmäisen tilauksen tai uutiskirjeen kautta sen saatuasi. Voit myös soittaa tai lähettää meille sähköpostia, niin poistamme sinut postituslistalta.

FORCE MAJEURE/YLIVOIMINEN ESTE
Lysman on vapautettu seuraamuksista, jotka johtuvat tiettyjen tämän sopimuksen velvoitteiden noudattamatta jättämisestä, jos laiminlyönnit perustuvat jäljempänä esitettyyn vapautukseen ja jos olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät velvoitteiden suorittamista. Tällaisina vapauttavina olosuhteina pidetään muun muassa viranomaisen toimintaa tai laiminlyöntiä, uutta tai muutettua lainsäädäntöä, työmarkkinaselkkausta, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia, suuronnettomuutta tai muuta luonnontuhoa. Ylivoimainen este sisältää myös hallituksen päätökset, jotka vaikuttavat negatiivisesti markkinoihin ja tuotteisiin, esimerkiksi käyttörajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot jne.

ETÄKAUPPALAKI

Lysman noudattaa etäkauppalakia. 

RIITATILANNE

Riitatilanteissa Lysman noudattaaYleisen valituslautakunnan (ARN) suosituksia.

YRITYKSEN TIEDOT

Lysman

Puhelinnumero: 09 - 42450155 pyhättömät arkipäivät klo 09.00-12.00.

sähköposti: »Lähetä viesti asiakaspalveluun

Y-tunnuksemme on 556712-5777

 

 

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä 0 €
Kassalle